Klacht Samsung Electronics: Product voldoet niet aan de beschrijving

Kees Dijkhuizen

Magnetron staat op de website Zwart/RVS. In de doos zit Zilver/RVS. Functies zoals een aparte Crustknop, ingebouwde gebruiksaanwijzing zitten er niet op. Display is anders. ik heb de Combimagnetron gekocht mede door deze specificaties op de website van Samsung en Webshops. Heb Samsung op de hoogte gesteld van dit en die hebben de klacht doorgestuurd naar Diana Borgmeijer Customer Care Representatieve. Haar antwoord is: Samsung is niet verantwoordelijk van hetgeen wat op hun website staat. Wij vanuit Samsung hebben u niet geïnstrueerd om de magnetron aan te kopen. Mocht dit wel het geval zijn, dan ontvangen wij graag de naam van de Samsung medewerker op papier met tijd en datum. Je mag er toch vanuit gaan dat de productbeschrijving klopt op hun eigen site. Ondertussen hebben ze wel de website veranderd en div. webshops op de hoogte gebracht van de verandering betreffende de ingebouwde gebruiksaanwijzing.

Dat ze helder zijn en niet met een arrogante mail de zaak afdoen van wij hebben toch niet gevraagd of u de magnetron wil kopen. En goede informatie op de website want daar kijken klanten ook naar. Ik heb inmiddels de magnetron aangemeld voor de 30 dagen niet goed geld terug actie maar wil andere potentiële kopers er op wijzen dat Samsung's verhalen niet kloppen en te mooi om waar te zijn.

Kees Dijkhuizen
    Samsung heeft niet gereageerd. Heb inmiddels een brief naar de directie geschreven maar ben bang dat ik daar ook geen reactie op krijg. Vindt het een arrogant bedrijf dat eigenlijk gemeden moet worden maar helaas zijn ze al te groot geworden op de markt.

Kees Dijkhuizen

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?