Klacht Samsung Electronics: promotie actie samsung wireless 360 speaker. uhd 9000 serie

joe

beste samsung,
ik heb begin juli een pracht van een tv aangeschaft waar ik zeer blij mee bent het betreft de ue55ks9000 ook heb ik de soundbar en ultra blueray speler erbij gekocht.
ik had de mazzel dat het om een promotie model van samsung ging en er een gratis wireless audio speaker toegestuurd werd. het juweeltje is 3-07-2016 bij jullie geregistreerd en heb tot op de dag van vandaag nog geen reactie mogen ontvangen of dat hij onderweg is afgehaald kan worden of iets dergelijks. alleen dat hij bij mysamsung geregistreed is. ik hoop dat ik snel deze beloofde speaker mag ontvangen daar ik alles in huis van samsung heb en een tevreden klant wil blijven van jullie. ik hoor zeer graag wanneer ik heb kan verwachten?

dat er sneller gereageerd word en afspraken na worden gekomen . het was een uitgaven van 3500 euro dus dan verwacht ik in ieder geval een reactie wanneer ik hem kan verwachten. bij voorbaadt dank

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?