Klacht Samsung Electronics: putjes in scherm galaxy s6 edge na gebruik clear view cover

# 122061
Snijder

Mijn man en ik hebben beide een galaxy s6 edge gecombineerd met een clear view cover, tot onze grote schrik zaten ondanks het gebruik van de officiële hoesjes van samsung al heel snel putjes in de schermen van onze telefoons, wij hebben er toen een extra screen protector overheen geplakt maar dit werkt helemaal niet fijn met de afgeronde kanten van het scherm na wat zoeken op internet kwamen we er achter dat wij zeker niet de enige zijn met dit probleem en dat de putjes zijn veroorzaakt door de officiële beschermende hoesjes van samsung,

Ik hoop dat jullie een passende oplossing voor bovengenoemde problemen kunnen bieden, afgezien van die problemen met de schade door de hoesjes vinden wij de s6 edge een geweldig toestel.

Snijder
    Totaal geen reactie van Samsung wij zijn zeer teleurgesteld had niet verwacht dat de service zo slecht zou zijn bij samsung

Snijder

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?