Klacht Samsung Electronics: RAM problemen Galaxy S6 Edge

CK

Klacht is ontstaan na 5-tal contacten met zowel de klantenservice als servicepunt van Samsung (Vodafone vestiging). Mijn toestel heeft een behoorlijke RAM probleem namelijk snel vollopen en 10 seconden na opschonen weer automatisch vollopen tot 90-95%. Toestel is traag en loopt regelmatig vast. Hierdoor raakt de accu binnen een halve dag leeg. High-end toestel van 850 euro maar mijn werktoestel (Galaxy s4) presteert beter dan mijn S6. Bovenal de houding van Samsung tegenover dit probleem irriteert mij mateloos. Er wordt toegegeven dat dit probleem bekend is er eraan wordt gewerkt. Dit wordt al 4 maanden geroepen maar er is nog steeds geen oplossing.
Ik heb 3x mijn toestel moeten brengen naar de service dus 3x á 2 weken toestel kwijt waardoor ik mijn dure abonnement niet kon gebruiken. Dynafix (serviceverlener van Samsung) roept vrolijk "we kunnen niets aan dit probleem doen, volgende keer brengen wij kosten in rekening!". Ik ben ten einde raad. Dit is een toestel van 850 euro!

ZSM een oplossing zoniet wil ik mijn toestel teruggeven aan Samsung tegen een aannemelijk bedrag.

CK
Niets!!!! Mijn telefoon heeft nog steeds dezelfde kuren. Binnenkort mag ik een nieuwe telefoon bestellen...allesbehalve Samsung! Waarschijnlijk wordt het een Iphone.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?