Klacht Samsung Electronics: Rare prijsopgave, klant de dupe.

# 191339
MichelleGijsberts

Ik wilde mijn scherm repareren en heb het geprobeerd in een Repair Center van Samsung zelf. Daar hadden ze geen schermen op voorraad. Ik moest hem opsturen en 25 euro extra betalen voor de ophaalkosten. Ik moest dus door Samsungs fout zelf extra betalen.
Bij de prijsopgave kreeg ik 3 opties: een nieuwe telefoon kopen voor 378,94 euro, mijn kapotte telefoon terugkrijgen voor 60 euro of er afstand van doen. Geen van de oplossingen was dus waar ik de telefoon voor had opgestuurd.
Wanneer ik hiermee in gesprek ga met Dynafix en Samsung zeggen ze dat ik me er maar mee neer moet leggen en kunnen ze ook niets voor me veranderen. Als ik dan naar iemand vraag die WEL wat voor mij kan betekenen, word ik genegeerd of wordt de verbinding verbroken.
Het hoort toch niet zo te zijn dat ik door een fout van Samsung (het verkeerd inkopen van eigen schermen), 180 euro extra moet betalen?
Ik wist niet eens dat ze geen schermen op voorraad hadden, want in het Repair Center zeiden ze dus van wel.

Als er door de fout van Samsung geen schermen zijn, dan wens ik dat de oplossing die wordt gekozen door Samsung aansluit bij de eisen van de klant. Het liefste zie ik een compensatie voor alle uren die ik al in dit proces hebt gestopt, door bijvoorbeeld de andere telefoon aan te bieden voor het bedrag van de reparatie. Dus in plaats van 378,94, 200 euro. Ik kan er namelijk niets aan doen dat er een voorraad fout bij Samsung is en daar zou ik ook niet voor moeten worden bestraft.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?