Klacht Samsung Electronics: S3, scherm flikkert en loopt vast, rare batterij kuren

Bas

Mijn S3 gekocht ergens in mei 2013 heeft tot vandaag prima gewerkt. Ik krijg nu een flikkerend beeldscherm, daarna valt ie uit en is het toestel zeer warm. Ik kan het toestel eerst ook even niet meer aanzetten, dat kan pas weer na een tijdje. Ook loopt de batterij in een keer heel snel leeg. En als ik het toestel aan de lader hang 'springt' die zo van een heel klein streepje naar halfvol.

Toen dit probleem opgezocht op internet en zag dat dit een veel voorkomende klacht is. Ik heb geen apps de afgelopen dagen geïnstalleerd, dus in de software is niets gewijzigd. De batterij was tot vandaag nog prima, ik kon er nog makkelijk een dag op draaien, en als dat niet zo was, dan verhielp een restart dat wel.

Ik wil graag dat mijn toestel weer werkt naar behoren, zonder vast lopers en batterij kuren.

Bas
    Het komt steeds vaker voor dat ie vastloopt en als deze trend doorzet is mijn S3 straks onbruikbaar.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?