Klacht Samsung Electronics: S3 blauwe strepen+niet aan/uit kunnen doen

Klachtnummer
# 157829
Gebruiker
Jon17
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo Samsung Electronics Benelux,

Ik heb sinds de laatste 3 maanden dat er op mijn Samsung galaxy S3 blauwe strepen en/ of normale strepen plaatsvinden op het scherm. Ook kan ik als ik de telefoon even heb gebruikt en op de uit-knop duw, hem daarna niet meer aandoen. Dan moet ik eerst de batterij eruit halen en er weer in doen. Soms werkt dat zelfs niet. Wat wel opvalt is als ik de telefoon dus weer aan wil doen door middel van de aan/uit knop en de telefoon weer even wil gebruiken, de twee onderste knopjes lichtgeven. ( het pijltje en dat vierkantje met 2 strepen erin)
Ik hoop dat jullie erachter kunnen komen wat de oorzaak is.
B.v.d

Groeten Jonne Soepenberg

De oplossing

Dat de telefoon weer normaal bruikbaar is zonder dat je de batterij er uit hoeft te halen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?