Klacht Samsung Electronics: S6 Edge

Klachtnummer
# 180506
Gebruiker
Esther
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5mnd geleden S6 edge via abonnement aangeschaft. Binnen 4 weken werd de batterij gloeiend heet. Zo heet zelfs dat ik hem niet eens meer kon vast houden! Binnen no time begaf de gloednieuwe S6 Edge het. Via T-Mobile ter reparatie opgestuurd. Na 2 weken ontving ik hem terug. Hij deed het hooguit 3 maanden en toen hetzelfde probleem. Gloeiend heet worden. En ging vanzelf aan en uit en display bleef flikkeren. Uit eindelijk begaf hij het weer. Voor een 2e keer opgestuurd voor reparatie. Ik kon hem na 2 en halve week ophalen. En nu moest het probleem echt verholpen zijn. Binnen 4 dagen begaf hij het weer. Ik heb contact gezocht met mijn provider en omdat ik al zo veel pech er mee had kreeg ik een andere S6 Edge opgestuurd en de oude zou ik moeten inleveren. 2 dagen terug ontving ik hem dan eindelijk na bijna 2 weken rompslomp. na half zelfde probleem. Doet niks meer. Nu 2 S6 edges die niet werken. Oplossing graag Samsung! !

De oplossing

Ik eis een andere mobiel! Eentje die wel werkt en niet binnen een uur het begeeft!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen