Klacht Samsung Electronics: s6 edge sluit audio constant af

Klachtnummer
# 154833
Gebruiker
Michielvanmook
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wanneer ik via Spotify of een andere muziekdienst muziek luister op mijn telefoon stopt de muziek na 10 tot 30 minuten. Het heeft niks te maken met dat ik gebeld wordt of een andere reden waardoor de telefoon de muziek moet uitzetten. Ik reis en fiets veel dus ik heb hier dan ook veel last van. Als ik de muziek opnieuw aan wil zetten dan is de app volledig afgesloten.
Het ligt ook niet aan de oortjes want als ik via bluetooth muziek op heb staan gebeurt er precies hetzelfde jammergenoeg. Ik kan momenteel de telefoon niet gebruiken waarvoor ik hem graag zou willen gebruiken...

Op mijn iPhone heb ik hier nooit last van gehad.

De oplossing

Ik zou willen dat dit probleem opgelost wordt omdat ik mijn telefoon niet 100% vind functioneren nu. Of er moet een software update uitkomen of ik wil een tegemoetkoming. Denk hierbij aan een upscaling naar een toestel met meer RAM geheugen aangezien dit probleem waarschijnlijk daar aan ligt of een nieuwe Galaxy s6 edge die hier geen last van heeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen