Klacht Samsung Electronics: S7 edge die telkens uit valt en vast loopt

Ouail

Sinds een paar maanden heb ik een Galaxy s7 edge bij een 2 jarige abonnement aangeschaft. Nu is het zo dat het toestel niet werkt naar behoren. Telefoon valt plotseling uit, loopt vast terwijl het toestel volgeladen is. Soms gebeurt het wel 3 keer op een dag. Heel vervelend aangezien ik het toestel nodig heb i.v.m werk. Ik heb het toestel meerdere malen gereset zonder resultaat. Vandaag ben ik naar een Samsung winkel geweest en heb ik mijn problemen uitgelegd. Zo vertelde de man mij niet verder te kunnen helpen, omdat er een kleine barst zit in het scherm. Wat heeft mijn scherm te maken met het software van mijn telefoon? Totaal niet klantvriendelijk en geen service. Ik heb het toestel niet eens jaar in mijn bezit en het toestel valt nog andere de garantie. Maar meneer beweert van niet, omdat er een kleine barst zit in het scherm en daardoor mijn telefoon helemaal niet meer onder de garantie valt al heb ik het toestel pas een paar maanden in mijn bezit. Ik ben teleurgesteld en boos dat ik zo geholpen ben. Waar blijft de service Samsung?

Samsung moet de problemen verhelpen van mijn telefoon of vervangen voor een nieuwe toestel.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?