Klacht Samsung Electronics: Samsung belooft iets, maar doet daarna of neus bloedt

Klachtnummer
# 273619
Gebruiker
M.J.H. van Leeuwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Samsung verzuimt binnen garantieperiode het juiste onderdeel mee te nemen, maar zegt het probleem verholpen te hebben. Het probleem is pas verholpen als dit onderdeel buiten de garantie alsnog wordt vervangen. Op een verzoek om tegemoet te komen in de kosten wordt in eerste instantie welwillend ingegaan en beloofd dat ik een reactie krijg. Sindsdien word ik aan het lijntje gehouden.In bijgaande bijlage (pdf van een verstuurde email) staat de situatie verder compleet van a-z uitgelegd.

De oplossing

Terugbetaling reparatiekosten.
Tegemoetkoming vanwege meerdere keren opnieuw moeten bellen vanwege valse beloften.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen