Klacht Samsung Electronics: Samsung Cashback actie: geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156197
Gebruiker
MoonJes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In november 2015 een curved TV van Samsung gekocht. Gewacht tot de 23e dat de cashback actie van start ging. Online de tv besteld bij Bol.com, volgens de lijst van Samsung deelnemer aan de actie. Onmiddellijk de tv geregistreerd voor de cashback actie, documenten ingevuld en uitgeprint, streepjescode uitgesneden en alles per post opgestuurd. Voor 6 december 2015, dat was de deadline. Een e-mail van Samsung: uw documenten zijn in goede orde ontvangen, alleen hebben wij de verkeerde streepjescode ontvangen. Wij weer naar die doos op zoek en een andere code uitgesneden, foto van doos en code gemaakt en digitaal toegestuurd. Weer een mailtje: het is niet de juiste code. Wat zullen we nou krijgen?! Bij hoge uitzondering mochten we de productcode op de achterzijde van de tv doorgeven. Helaas: uw tv doet niet mee aan deze actie. Niet bij de juiste leverancier besteld. Pardon? Bol.com = besteld en de factuur. Bol.com heeft toeleveranciers voor alles. Ik heb aan alles voldaan, nu Samsung nog.

De oplossing

De beloofde € 200,-- cashback op onze rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    MoonJes
    Datum
    Totaal geen reactie! Dus geen service. Via social media nogmaals geprobeerd, toen uiteraard meteen reactie. Maar ja, de klacht is nog in behandeling denk ik. Tot nog toe geen vervolg aan gegeven door Samsung. Slechte zaak...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MoonJes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen