Opgelost door Samsung Electronics: Samsung Cashback actie Samsung Led TVUE55F7000SLXXN

Fayen

In Jan 2014 een nieuwe Samsung TV gekocht via internet bij Ben van Wijk Electronics model UE55F7000SLXXN. Voor deze TV was een € 250 Cashback actie van toepassing, lekker meegenomen. TV afgeleverd en in gebruik genomen. Al het verpakkingsmateriaal in de papierbak. Wat bleek ik had de barcode van de verpakking af moeten halen, doordat ik via internet had gekocht ben ik hier niet over geinformeerd. Toen ik een aantal dagen daarna de Cashback-aanvraag wilde doen bemerkte ik dit pas. Samsung Customer Service opgebeld en het probleem voorgelegd. Heb toen een foto gemaakt van de barcode sticker achterop de TV en deze met de papieren opgestuurd. Op 07.02 kreeg een brief dat de stukken waren binnengekomen en dat mijn deelname binnen 6 tot 8 weken zou worden afgehandeld. Vandaag 07.04 opgebeld en navraag van hoe en wat. Had wel een beetje begrip verwacht, werd echter teleurgesteld. Ik hoop dat via deze weg alsnog begrip is voor mijn situatie.
mvg,
J.H. Giesbers

Hoop dat alsnog Samsung mijn fout begrijpt en mij nog meer laat genieten van mijn nieuwe TV.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Giesbers,
    Wij betreuren het dat uw deelname aan onze promotie niet spoedig is verlopen. Wij adviseren u rechtstreeks contact op te nemen met onze actieafdeling om de status van uw deelname op te vragen. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar het onderstaand e-mail adres.
    samsung@consumercare.info
    Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Fayen
    Samsung heeft alsnog besloten dat ik recht heb op de cashback-actie, na het insturen van de barcode sticker welke achterop de tv was aangebracht. Een nette oplossing, jammer dat het eerst werd afgewezen en later nogmaals telefonisch werd geweigerd. Eerst via klachtenkompas is het goedgekomen, wel jammer dat het zo moet, toch tevreden, bedankt Samsung, mvg

Fayen

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?