Klacht Samsung Electronics: Samsung Cashback is zeker geen cashback

JvG

27 november 2013 een galaxy tab3 gekocht, de cashbackactie was zeker motivatie voor de aankoop.
Later die week de benodigde papieren opgestuurd.
Deze maand realiseerde ik me dat ik niets heb gehoord van Samsung.
Rekening gecheckt: geen geld retour.
Zojuist contact met Samsung opgenomen: ze hebben niets ontvangen, mijn gegevens zijn niet bekend en nu Samsung kan (kan wel, maar wil niet) niets doen. De actie is afgelopen, einde verhaal.
Met deze smoes van niet aangekomen post spaart Samsung blijkbaar geld uit op de actie?
Ik kan toch de ingescande factuur en code van de doos naar Samsung mailen zodat ze het alsnog in orde kunnen maken?

De cashback ontvangen.

Geachte heer/mevrouw v Doorne,
    Wij betreuren het dat u tot op heden nog helemaal niets heeft vernomen van de door u opgestuurde gegevens.
    Wij zoeken graag voor u uit wat de status is van uw deelname en waarom er geen reactie uw kant op is gekomen.
    Wij stellen het zeer op prijs als u de EAN code welke u op de doos kunt terugvinden, en het e-mail adres welke u op het registratieformulier heeft ingevuld, zou willen plaatsen in de Privé opmerking.
    Zodra wij over meer informatie beschikken, zullen wij u hiervan op de hoogte houden.
    Geachte Imran,
    Graag wil ik het mailadres en de EANcode doorgeven via de privéopemerking, ik zie op de website echter niet waarik dit kan doen. Kan je aamgeven waar ik dat kan doen?
    Verder is mijn achternaam Geers, niet v Doorne.Vr. groet
    Geachte mevrouw Geers,
    Als u in uw account bent, dan kunt u onderin bij “Extra privé informatie voor bedrijf” waar er een slot aanwezig is, uw e-mail adres welke u op het registratieformulier hebt ingevuld en het EAN code vermelden en opslaan. Dit veld kunt u gebruiken voor privegevoelige informatie.
    JvG
    Bedankt, zojuist de info geplaatst in privébericht.
    Mvgr. Mw. Geers
    Geachte mevrouw Geers,
    Wij danken u voor de aanvullende informatie die u ons heeft doen toekomen.
    Wij zoeken graag uit waarom u niet op de hoogte bent gesteld over uw deelname en wat de status is.
    Ik hoop dat ik u hiermee voorlopig voldoende heb geïnformeerd.
    Samsung Webcare
    Beste Imran,
    Hoe lang verwacht u nog nodig te hebben om informatie te zoeken en mijn klacht te behandelen?
    Zoals al aangegeven in mijn bericht van 13 februari: volgens Samsung Klantenservice zijn mijn gegevens / aanvraag nergens terug te vinden.
    In plaats van een speurtocht naar blijkbaar vermiste post, zou ik graag een oplossing van u ontvangen: alsnog de cashback op basis van de opnieuw verstrekte gegevens.
    Mvgr,
    Geachte mevrouw Geers,
    Zojuist hebben wij u per e-mail benaderd.
    Wij verzoeken u vriendelijk om op deze e-mail te reageren.
    Beste Imran,
    Naar aanleiding van uw enail heb ik u zojuist de informatie gemaild.
    Vriendelijke groet,
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Geers,Wij danken u voor de moeite die u hebt genomen ons te voorzien van de gevraagde documenten. Na contact te hebben gehad met onze actieafdeling is gebleken dat er geen registratieformulier meegezonden is.
    Vriendelijk verzoeken wij u om deze alsnog te mailen zodat uw aanvraag verder in behandeling genomen kan worden.
    Wij zien een kopie van het registratieformulier graag tegemoet.
    Alvast bedankt.
    Beste Imran,
    In de email aan de actieafdeling heb ik vermeld dat ik geen kopie van het registratieformulier heb (het origineel is opgestuurd en zoek), dus ik kan dat ook niet meesturen.
    Mvgr.
    Geachte mevrouw Geers,
    Heel spijtig om terug te lezen dat u niet meer in het bezit bent van het registratieformulier.
    Zonder een kopie van het registratieformulier kunnen wij u niet meer verder van dienst zijn en is deelname aan de actie uitgesloten. Dit is namelijk uw bewijs van deelname aan onze actie. In onze actievoorwaarden word aangegeven dat u hier een kopie van dient te bewaren als bewijs van deelname, indien u deze moet overleggen.
    Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    JvG
    In plaats van service slaat Samsung haar klanten liever om de oren met regeltjes en voorwaarden. Dit is geen "kan niet", maar een "wil niet", een beleidskeuze. Een bewuste keuze om geen coulance te hanteren.
    Waardeloze service, Samsung waardeert klanten duidelijk absoluut niet.

JvG

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?