Opgelost door Samsung Electronics: Samsung Choice Galaxy Tab 2 (10.1) cadeau

mevr Padma

L.S.,

Onlangs heb ik een Samsung Smart TV type UE46ES8000 gekocht. Hieraan is een Galaxy Tab 2 (10.1) actie aan verbonden.

Na de registratieformulier, aankoopbewijs en serienummer 2 maal per post te hebben verstuurd (03 december en 27 december 2012 j.l.) en 1 maal digitaal op website heldesk.acties.nu ( 02 januari 2013) te hebben verstuurd, is mijn TV nog niet geregistreerd en hierdoor nog niet verwerkt en de Galaxy Tab nog niet in mijn bezit. Ondanks meerdere telefoontjes op nummer 0900-7267 864 ten spijt.

Na het digitaal te hebben verstuurd op website helpdesk.acties.nu d.d. 02 januari 2013 heb ik een ticket-ID ontvangen: RJAA-373428
Vervolgens krijg ik doodleuk een email van de Helpdesk dat ten eerste mijn emailadres niet terug te vinden is en ten tweede de bijlagen ontbreken. Techniek staat voor niets geloof ik.

Graag alle gegevens verwerken door Samsung Promotions en Samsung Choice Galaxy Tab 2 (10.1) cadeau per direct versturen, waar ik als consument recht op heb.

Samsung Electronics Benelux
    Beste Soelie,Wij wensen u veel plezier met uw Tab.Rekesh
    mevr Padma
    dank je wel.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?