Klacht Samsung Electronics: samsung ecobubble foutcode ,klantenservice waardeloos

Klachtnummer
# 135728
Gebruiker
Brigit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zo'n 3 jaar geleden een ecobubbel wasmachine gekocht.
foutmelding al de tweede keer.vorige keer computerbesturing vervangen.
nu weer dezelfde klacht,nu vallen we buiten garantie en reparatieservice geeft aan dat we gewoon alles zelf moeten betalen.Zijn zeer onbeschoft aan de telefoon en laten je niet eens uitpraten.Totaal geen begrip.Gewoon betalen want anders komt er niemand.Vind het zo erg,bijna 900 euro gewoon weggegooid geld.we dachten een goede wasmachine te kopen,maar helaas.Wij willen graag dat onze wasmachine gerepareerd word.we mogen toch wel verwachten dat Samsung dit op een goede manier op gaat lossen en ons niet opzadelt met hoge voorrijdkosten(110 euro)en reparatiekosten omdat zij een ondeugdelijke wasmachine leverd?

De oplossing

Reparatie van onze wasmachine kosteloos en geen hoge voorrijdkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen