Klacht Samsung Electronics: Samsung en de Expedia box van KPN werken nog steeds niet samen

Klachtnummer
# 39454
Gebruiker
Bert
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Een nieuwe expedia box van kpn werkt nog steeds niet samen met een nieuw Samsung Galaxy toestel. Te zot voor woorden in de huidge tijd. Wanneer lossen jullei dit samen op?

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Aben,
    Kunt u specifieker aangeven wat er precies niet samen werkt tussen deze twee apparaten. Uit uw bericht kunnen wij dit namelijk niet duidelijk maken.
    Graag vernemen wij dit van u zodat wij de ondersteuning kunnen bieden die u nodig heeft.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Bert
    Datum
    Ik kan op geen enkele manier contact krijgen met de nieuwste expedia box van de KPN. Het Samsung toestel ziet de box wel maar geeft daarna aan problemen te hebben met de authenticiteitstest. M.a.w. geen connectiviteit
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Aben,
    Wij betreuren dat uw smartphone geen verbinding kan maken met uw netwerk via de Experia box van KPN. Kunt u aangeven of het wel mogelijk is om verbinding via WIFI te maken met andere netwerken in uw omgeving?.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  4. Auteur
    Bert
    Datum
    Helaas niet
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Aben,
    Wat vervelend dat de wifi functie van uw smartphone het niet doet.
    Heeft u al een back-up gemaakt van uw data en het toestel gereset?.
    Via KIES kunt u een Back-up maken van uw gegevens en vervolgens via Instellingen > Standaardgegevens herstellen > Apparaat resetten kunt u het toestel terug zetten naar de fabrieksinstellingen wat het euvel zou moeten verhelpen.
    Wij adviseren u om bovenstaande stappen uit te voeren.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen