Klacht Samsung Electronics: samsung en dynafix

Alfredlooijen

heb mijn telefoon in november ter reparatie aangeboden aan een bedrijf in veenendaal.
deze zeiden voor samsung te mogen repareren. heb het toestel terug gekregen met een zwart scherm i.p.v. een blauw scherm die erop hoorde.

toen hoorde ik van vodafone dat zij een reparatiecentra hadden (dynafix). omdat mijn telefoon vast bleef staan in het scherm heb ik deze aangeboden voor reparatie onder garantie. met de mededeling wat er in november gebeurd is.
dat was geen probleem volgens dynafix en kreeg mijn telefoon gerepareerd terug.

toen ik deze terug kreeg laadde het toestel niet meer op.
wederom voor reparatie terug gestuurd naar dynafix met het hele verhaal erbij.Toch willen zij niet tot reparatie overgaan, omdat zij vanuit Samsung geen “gedeeltelijke reparatie” mogen uitvoeren.
Ik zit nu dus met een prijsopgaaf van €387.20, waarvan het vervangen van het prima functionerende display onderdeel is.

mvg A. Looijen

Ik zou graag zien dat ze alleen het onderdeel van mijn telefoon onder garantie repareren wat daadwerkelijk defect is, namelijk de USB poort met bijbehoren printplaat. Dit is een goedkoop onderdeel wat gemakkelijk te vervangen is, ik zie geen enkel nut waarom een duur onderdeel zoals het scherm bij zo een reparatie vervangen zou moeten worden als deze nog prima functioneert.

Geachte heer Looijen,
    Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw smartphone. Graag ontvangen wij het IMEI nummer als privé opmerking, zodoende kunnen wij dit verder onderzoeken. Onze excuses voor het ongemak.
    Alfredlooijen
    ik heb de gegevens aangepast het imei nummer staat er nu bij in m.v.g alfred
    Geachte heer/mevrouw Ratelband,
    Wij bedanken u voor de informatie, wij gaan dit verder in behandeling nemen. Dit vergt een tijd, wij vragen u daarom ook vriendelijk voor een ogenblijk geduld. Onze excuses voor het ongemak.
    Geachte heer/mevrouw Looijen,
    Daarop willen wij aanvullen dat wij bieden onze excuses aan voor het verkeerd noteren
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Looijen,Wij willen u bedankt voor u geduld. Wij hebben ondertussen de nodige informatie opgevraagd bij het desbetreffende service centre, hieruit blijkt dat de garantie is komen te vervallen doordat er veranderingen of reparaties zijn verricht door een niet erkende reparateur. Dit is de reden waarom wij uw verzoek voor een kosteloze reparatie niet kunnen honoreren. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Alfredlooijen
    het bedrijf was op de hoogte dat er een andere display in zat ik ben door een bedrijf in Veenendaal hier mee bedonderd bij het op sturen zowel de eerste keer als de tweede keer wisten zij hier van af bij de eerste keer gewoon terug gekregen toen ik hem terug kreeg lade hij niet meer op mijn zij wisten van de display af dus en was geen probleem vertelde ze mijn aan de telefoon tevens heeft de display niets te maken met de usb module toch ze kunnen toch gewoon de telefoon maken zonder de display
    Alfredlooijen
    te vervangen dat was immers toen ik de telefoon aan melde ook het probleem
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Looijen,Wij betreuren ten zeerste dat u door een reparatiebedrijf verkeerde informatie hebt ontvangen, echter beschikken wij niet over een service punt in de gemeente Veenendaal. Dit betekent dat, indien dit reparatiebedrijf een moederbord heeft vervangen, dit een reparatie betreft die is uitgevoerd door een niet door Samsung erkend reparatiecentrum. Zoals aangegeven in de garantievoorwaarden welke u op onze website kunt terugvinden, is daarmee de garantie komen te vervallen.
    Wij kunnen u hierin enkel adviseren om akkoord te gaan met de prijsopgave, of om contact op te nemen met het reparatiebedrijf dat de eerdere reparatie heeft uitgevoerd.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    Alfredlooijen
    sorry maar ze hebben niets aan het moederbord gedaan lees het is eens goed geef dan pas antwoord

Alfredlooijen

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?