Klacht Samsung Electronics: Samsung Galaxy Book2 pro met kapot scherm door openen van laptop..

Klachtnummer
# 619906
Gebruiker
Kapotschoenke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Samsung Galaxy Book2 pro

Gloednieuwe Samsung laptop heeft een kapotte beeldscherm en nu claimt Samsung dat dit altijd je eigen schuld is zonder de laptop te hebben gezien of een raport op te maken dat dit door de consument zou komen.

De wet gaat ervan uit dat het product niet goed was toen je het kocht als:

Je het product kocht vóór 27 april en het binnen 6 maanden stuk gaat
Je het product kocht na 27 april en het binnen 12 maanden stuk gaat

Vindt de verkoper dat het product wél goed was? Dan moet hij bewijzen dat je het product verkeerd hebt gebruikt. Je bent bij aankopen vanaf 27 april dus langer beschermd.

Gewenste oplossing

Vervanging van het scherm, een nieuwe laptop of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen