Klacht Samsung Electronics: samsung galaxy note 10.1 (gt-n8010 laad traag op

Klachtnummer
# 163809
Gebruiker
dutchgabber
Datum
0 reacties

Details

De klacht

opladen duurd 2 dagen en kan alleen maar opgeladen worden als de tablet uit staat.
alle apps uit en alle verbinding mogelijkheden uit maken niks uit t duurd dagen voordat hij vol is
updaten via kies gaat niet lukken want hij laadt alleen op als je hem aan de computer of mac hangt.
ik weet niet hoe oud hij is hebben hem voor een verjaardag gekregen
we wonen in leeuwarden naar een samsung service punt brengen zal niet lukken zit niks in de buurt.
graag horen we snel meer

De oplossing

normaal opladen en normaal kunnen gebruiken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen