Klacht Samsung Electronics: Samsung galaxy note 3 cashback actie

Klachtnummer
# 56170
Gebruiker
Cindy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

27 december 2013 mijn abonnement verlengd met een Samsung galaxy note 3.
Bij deze note 3 zat een cashback actie, deze actie as geldig tot 21-12-2013 (verkoopdatum). Nu heb ik alles netjes op 28-12-2013 verstuurd. Ik dacht vandaag ik heb nog steeds het geld niet ontvangen laat ik een email sturen naar Samsung.
Dit is de reactie die ik kreeg op mijn email:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Uw aanvraag is helaas niet bekend bij de actieafdeling, uw documenten zijn door ons niet ontvangen.
In onze Algemene voorwaarden staat vermeld dat Samsung niet verantwoordelijk is voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
Helaas kunnen wij niets meer voor u betekenen daar de actie inmiddels is afgelopen. Excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

De oplossing

Ik wil graag de beloofde € 100 van de cashback actie, vind het erg slecht dat er verwezen wordt naar de algemene voorwaarden. Sowieso vreemd om in de voorwaarden te zetten dat als je papieren kwijt raken dat je dan niet meer mee kan doen met de actie. Graag zsm antwoord

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Hop,Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft ontvangen, u geeft aan mee te hebben gedaan aan de Galaxy Note 3 actie, maar er geen deelname bekend is. Op basis van de door u beschikbaar gestelde gegevens hebben wij ook geen deelname aan de promotie kunnen achterhalen. Dit houdt in dat uw registratieformulier en de benodigde bij te voegen poststukken niet zijn ontvangen op ons verzamelpunt in Maastricht. Graag ontvangen wij de volgende bewijzen zodoende kunnen wij uw deelname in behandeling nemen: een kopie van het registratieformulier, een kopie van de aankoop bon en een kopie van de streepjescode of een fotokopie van de modelsticker. U kunt deze stukken met een begeleidend schrijven naar ons toe mailen naar samsung@consumercare.info. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen