Klacht Samsung Electronics: Samsung galaxy note 3 flipcover 50 euro cashback retour

Hi Samsung,

In november heb ik mijn nieuwe samsung galaxy note 3 gekocht en een maand later heb ik hier een passende flipcover bij mediamarkt bij gekocht. Op de doos stond dat als ik de formulieren allemaal op zou sturen : flipcover bon, bon van telefoon, IMEI nummer etc. dat ik 50 euro retour zou krijgen. Al deze dingen heb ik op 11 december op de post gedaan. Tot op heden heb ik nog niks van samsung gehoord. Heb op veel fora gezien dat Samsung vaker doet alsof ze niks hebben ontvangen.. Wanneer wordt deze 50 euro retour gestort?

Vera Veldscholten.

Checken of gegevens zijn aangekomen en 50 euro retour storten.

Geachte mevrouw Veldscholten,
    Wij betreuren dat u tot op heden hier nog niets van hebt vernomen.
    Wij zullen op uw verzoek contact opnemen met onze actieafdeling omtrent uw deelname aan onze actie om de status hiervan op te vragen.
    Hiervoor hebben wij een aantal gegevens voor nodig om deze procedure te starten.
    Graag ontvangen wij de volgende gegevens van u in de privé opmerking.
    • Aankoopdatum
    • EAN code (deze cijfers staan onder de zgn. streepjescode vermeldt, begint met 88).
    • Naam van de promotie, aan welke u heeft deelgenomen (het liefst een link).
    Wij zien deze gegevens graag tegemoet om u verder van dienst te zijn.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Beste Samsung,
    Waar kan ik mijn privé reactie naar toe sturen, ik zie namelijk geen mogelijkheden hier toe.Met vriendelijke groet,Vera Veldscholten
    Geachte mevrouw Veldscholten,
    U kunt deze informatie in het hokje ‘Privé Opmerking’ plaatsen.
    Jaime
    Samsung Webcare
    veradollface
    Beste Samsung,Ik kon dat hokje niet vinden dus heb het in een nieuwe klacht gezet omdat dit hokje maar 500 letters mag bevatten.
    Alvast bedankt,Vera Veldscholten
    veradollface
    Het staat hier;https://www.klachtenkompas.nl/samsung-electronics-benelux/samsung-galaxy-note-3-50-euro-cashback-assesoires
    Geachte mevrouw Veldscholten,
    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij uitgezocht waarom er geen cashback is uitgekeerd.
    Op ons verzoek naar meer informatie die u ons heeft doen toekomen, zijn wij tot de conclusie gekomen dat uw toestel geen actieproduct is geweest.
    In onze actievoorwaarden kunt u terug lezen welke EAN codes gelden bij deze actie. De EAN code van uw smartphone staat hier niet tussen en is dit ook de reden waarom u niet in aanmerking komt voor deelname. Hierover bent u inmiddels via een e-mail bericht geïnformeerd door onze actieafdeling.
    Wij begrijpen dat dit heel vervelend is, waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hiermee ondervind.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?