Klacht Samsung Electronics: Samsung Galaxy Note laad niet/amper of loopt leeg

Anoniem

Een maand geleden begon het probleem dat mijn batterij leek alsof hij leeg trok in de lader..en dan pas begon met laden...(en ja op tijd eruit halen bij 100%) .
Meteen mijn mobiele aanbieder aan de lijn gehad, gezien mijn verzekering werd hij opgehaald voor reparatie.
Eergister kwam hij terug van reparatie en je zou verwachten dat hij het zou moeten doen..maar nee het probleem is niet verholpen (ondanks dat overal op de stickers staat BATTERY test passed e.d.).

Zodra ik de telefoon aanzette liep hij heel snel leeg, lader erin trok hem nog verder leeg voor hij begon te laden..2% laden per 10 minuten, daarna bij 75% aangeven dat hij 100% volzit.
Meteen weer gebeld naar mijn mobiele aanbieder, eerlijk is eerlijk ik zie het niet weer zitten om zo lang zonder mijn eigen telefoon te zitten, en dan weer terug te krijgen met hetzelfde probleem.

Weten jullie wat dit kan zijn?
Alvast bedankt

Ik zie graag dat eventueel het probleem opgelost kan worden zonder de telefoon weer te moeten zenden naar SmartCare

Samsung Electronics Benelux
    Beste Mevrouw van Beek, Wat is het IMEI nummer en de aanschafdatum van uw Galaxy Note ? Kunt u deze informatie onder Prive Opmerking achterlaten ?Ondertussen zou het prettig zijn om te weten van welk reparatiecentrum uw provider gebruik maakt. Kunt u dit via uw provider achterhalen ?Is er onlangs een firmware upgrade uitgevoerd aan uw Note ?Alvast bedankt, Ruud
    Samsung Webcare
    Anoniem
    k heb in een privebericht de IMEI...koopdatum en het reparatiebedrijf neergezet.Overigens moet ik zeggen dat hij inmiddels tot pakkembeet 27% oplaad en dan teruglaad...Voor zover ik weet is er geen firmwareupdate geweest (hoe kan ik dit eventueel nakijken?)Alvast bedankt
    Samsung Electronics Benelux
    Beste mevrouw van Beek,Wij willen u adviseren om met het toestel één van onze erkende serviceadressen te bezoeken. Deze kan u als volgt vinden:
    www.samsung.com > Service > Service adressen.Rekesh
    Samsung Webcare
    Anoniem
    Ben ik hem dan weer lang kwijt of hoe gaat dat in zijn werk?
    Samsung Electronics Benelux
    Beste Mevrouw van Beek. Het voordeel van onze Samsung Service punten is dat u vaak ter plaatse kan worden geholpen zonder dat u het toestel kwijt bent. Via de link in ons eerder bericht vindt u de adressen bij u in de buurt. Misschien is het ondertussen handig om een tool te installeren van de Google Play store die uw batterij status controleert. Daarmee heeft u feitelijk een controlemogelijkheid om te zien of de telefoon bij het aansluiten van de lader correct begint met laden. Voor het snel ontladen kunt u ook de Samsung Smart Care App van Google Play store installeren. Onder Diagnose vindt u ook een mogelijkheid om batterijgebruik te minimaliseren.Met vriendelijke groet, Ruud
    Samsung Webcare.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?