Klacht Samsung Electronics: Samsung Galaxy Note N7000

Klachtnummer
# 44228
Gebruiker
richard.meints
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefoon Samsung Galaxy Note N7000.

de telefoon is aan de lader aangesloten, en hij geeft ook weer dat hij aan het laden is (stroom tekentje in de batterij).
alleen hij laad dus niet op, en ook met een andere batterij en andere lader laad deze niet...
geeft zelfde weer dat hij op netstroom zit, ook met telefoon uit laat hij zien dat hij oplaad maar dan als je hem aan doet is er niks bij sterker nog de batterij zit nog minder in !!!

Hoop op snel reactie (heb deze nodig voor mij werk).

Mvg, Richard

De oplossing

Hoe het opgelost kan worden,
of anders compensatie voor ander toestel (aanschaf)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Meints,
    Wat vervelend om te horen dat uw telefoon niet meer oplaad. Om dit op te lossen raden wij u aan het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen, echter voordat u dat doet, adviseren wij eerst een back-up te maken.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen