Opgelost door Samsung Electronics: Samsung galaxy S 3 valt uit bij lage batterijstand

Ansvan gastel-de jager

Als de batterij van mijn Samsung Galaxy S3 bijna leeg is begint het scherm te knipperen en verschijnt er bovenin een rondje met een streep erdoor. Vervolgens loopt het toestel vast of gaat uit. Pas als hij aan de lader ligt is opstarten weer mogelijk.

Ik heb gelezen dat er meerdere mensen dit probleem hebben. Het schijnt aan de batterij te liggen. Een nieuwe batterij van Samsung zou voor mij eerst voldoende zijn.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw van Gastel de Jager,
    Wij betreuren het feit dat uw toestel niet naar behoren functioneert.
    Om uit te sluiten of het door u omschreven euvel aan de batterij ligt, adviseren wij u om met uw toestel langs te gaan bij een van onze Mobile Service Points, waar uw batterij gecontroleerd kan worden op defecten. Indien hieruit blijkt dat uw batterij de oorzaak is van het euvel zal er een nieuwe aangeboden worden. De Mobile Service Point zal niet direct de oplossing bieden door uw batterij om te ruilen, maar zal de procedure voor een omruiling wel voor u in werking stellen. Houd er rekening mee dat dit enkele werkdagen in beslag zal nemen voor u een nieuwe batterij ontvangt.
    Via de onderstaande link vindt u een Mobile Service Point bij u in de buurt terug.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Ansvan gastel-de jager
    Zojuist is de batterij van mijn telefoon vervangen. Deze stond bol en was opgeblazen. Nu zou het euvel verholpen moeten zijn. Zo niet is het een softwareprobleem.
    Ansvan gastel-de jager
    Supertevreden over de afhandeling. Snel en effectief.

Ansvan gastel-de jager

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?