Opgelost door Samsung Electronics: Samsung Galaxy S2 batterij snel leeg, apps lopen vast en telefoon valt uit

Chantal

Sinds de laatste software updates voor mij Galaxy S2 zijn de problemen begonnen en het lijkt bij iedere software update weer iets te verergeren.
1. Bij het aanzetten van WiFi herstart de telefoon soms spontaan. Nadat deze spontaan uit en aan is gegaan is mijn batterijduur ineens met meer dan de helft afgenomen.
2. Apps lopen continu vast. Zowel telefoon eigen apps als gedownloade apps. Hier is geen verschil in zichtbaar.
3. Het batterijleven was al niet bijster hoog van de GS2, maar deze is ook steeds verder afgenomen. Zie tevens punt 1.

Samsung Electronics Benelux
    Beste mevrouw van der Jagt,Graag horen wij van u welke Android-versie op uw telefoon staat en of u de telefoon al hebt laten resetten bij een van onze service punten. De Android-versie kunt u achterhalen via Instellingen > Over het Toestel.Met vriendelijke groeten,Alex
    Chantal
    Hi Alex,Ik heb versie 4.0.3 op mijn telefoon staan. Ik ben niet teruggegaan naar een service punt om hem te laten resetten, maar heb zelf een reset uitgevoerd. Ik zie ietwat verbetering in het feit dat de frequentie van het vastlopen iets is afgenomen, maar dat kan komen doordat ik de helft aan apps heb overgehouden. Neemt niet weg dat hij nog steeds vastloopt en soms uitvalt als ik wifi probeer op te starten.Groet,
    Samsung Electronics Benelux
    Beste mevrouw van der Jagt,Dan adviseren wij u om de telefoon te reparatie aan te bieden zodat ons reparatiecentrum kan onderzoeken wat de oorzaak van deze door u ervaren storing is.Met vriendelijke groeten,Alex
    Chantal
    Hi Alex,Waar kan ik mijn telefoon exact ter reparatie aanbieden? Heb je een linkje of adres?Groet,
    Samsung Electronics Benelux
    Beste Chantal,Dit kan het makkelijkst via uw verkoper. Indien dit niet mogelijk is, horen wij dat graag.Met vriendelijke groeten,Alex
    Chantal
    Reactie en advies waren prima.

Chantal

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?