Klacht Samsung Electronics: Samsung Galaxy S3, scherm flikkert, loopt vast en valt uit

EstharVuure

Ik heb mijn samsung sinds augustus 2013. Sinds een paar weken loopt de batterij van mijn telefoon snel leeg. Wanneer het onder 30 % komt begint het scherm te flikkeren, loopt vast en valt uiteindelijk helemaal uit, tenzij ik 'm op tijd aan de lader leg.

Ik heb het probleem op internet opgezocht en ben heet vaak tegengekomen. Het schijnt aan de batterij te liggen. Mijn batterij lijkt ook inderdaad wat bol te staan.
Ik heb de telefoon in veilige modus gehad, maar ook hierin deed het probleem zich voor alliep de bbatterij iets minder snel leeg. Ondanks dat de telefoon teruggezet op fabrieksinstellingen, maar de problemen houden aan.

Aangezien het probleem volgens mij hetzelfde is als bij
En bij
Hoop ik op dezelfde oplossing, een nieuwe batterij.

EstharVuure
    Helaas helemaal geen reactie van Samsung. Vreemde zaak, zeker omdat ik dit probleem veel vaker tegenkom op deze site. Veelvoorkomend probleem, waar Samsung best wat mee zou mogen doen...

EstharVuure

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?