Klacht Samsung Electronics: samsung galaxy s3

Klachtnummer
# 70239
Gebruiker
vhogeveen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,
Sinds gister start mijn s3 zichzelf constant opnieuw op. Ik heb hem geprobeerd op te starten zonder sim kaart en zonder sd kaart maar dit hielp niets. Ook heb ik geprobeerd hem in veilige modus op te starten maar hij ging maar door met zichzelf opnieuw opstarten.
Hij zegt tijdens het opnieuw opstarten ook steeds dat ik nog maar een paar % batterij heb terwijl ik hem net de hele nacht heb opgeladen. Als ik hem dan weer aan de lader doe zegt hij dat ik ineens wel weer 90 % heb en start hij zichzelf weer opnieuw op.
Graag zou ik willen weten hoe dit zou kunnen komen.
mvg. Vera Hogeveen

De oplossing

Ik zou graag zien dat dit opgelost wordt (nieuwe batterij o.i.d.)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Hogeveen,
    Wij begrijpen dat u een storing ervaart met uw smartphone. Hiervoor onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Wij kunnen aan de hand van uw klachtomschrijving niet uitsluiten wat het euvel precies is, en adviseren u om langs te gaan bij een van onze Mobile Service Points om uw toestel na te laten kijken. Onze collega’s van de Service Point beschikken over de expertise om uw toestel op een aantal punten na te kijken en indien nodig kan uw toestel ter reparatie worden opgestuurd naar onze Service Partner.
    Via de onderstaande link vindt u een Mobile Service Punt terug bij u in de buurt.
    https://maps.google.nl/maps/ms?msid=207641788703218875004.0004da89f16a76bb1f3aa&msa=0&ll=52.032218,5.41626&spn=2.761114,7.13562&dg=feature
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen