Klacht Samsung Electronics: Samsung galaxy s3 blijft vast lopen bij het opstarten

nick-vs@live.nl

Mijn Samsung Galaxy s3 blijft steeds vast lopen bij het opstarten. De telefoon komt niet verder dan het Samsung logo aan het begin. Doordat de telefoon niet verder komt bij het opstarten kan ik ook de telefoon niet in veilige modus opstarten! Ik heb ook al geprobeerd om de accu eruit te halen, als ik de accu er weer in doe, start de telefoon zich vanzelf op, en komt het niet verder dan het begin logo van samsung. Dit herhaald zich steeds. Wat moet ik doen? Is dit een veel voorkomend probleem? En valt dit onder de garantie? Graag reactie!!

ps: Dit probleem heb ik al 1 keer eerder gehad. Maar na een week deed de telefoon het weer.

Mvg

Nick

Reparatie met een leentoestel, of zo snel mogelijk een nieuwe Galaxy s3

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Van Slageren,
    Wij vinden het vervelend dat uw Samsung Galaxy S3 niet optimaal functioneert. Wij raden u aan om de telefoon te laten herstellen bij uw dealer of bij een servicepunt bij u in de buurt.
    De Samsung Servicepunten kunt u vinden via onderstaande link:
    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jay,
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?