Klacht Samsung Electronics: samsung galaxy s3 problemen

kevin

goede avond samsung

ik heb een samsung galaxy s3 gekregen omdat mijn leraar een nieuwe telefoon kreeg hij had de telefoon zelf al 2 jaar en was helemaal nieuw en sinds 3 maanden geleden ging de batterij bol staan had toen nog geen problemen maar sinds ongeveer een maandje loop me telefoon vaak vast gaat me beeld flikkeren en gooit ie me helemaal uit het netwerk heb hem al is gereset naar fabrieksinstellingen omdat ik hoopte dat ie weer normaal ging doen maar gelijk ging die weer raar doen en na dat ie uit valt zet ik hem aan en zegt ie dat de batterij leeg is leg hem op de lader en vervolgens laad ie niet op hij laat alleen nog maar op als ie uit staat ik woord er helemaal gek van ik wil graag een oplossing ik hoop dat die er is buiten een nieuwe accu kopen want ik lees veel terug dat het probleem dan blijft

dat me mobiel weer de oude word zonder problemen

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?