Klacht Samsung Electronics: Samsung Galaxy S4 Active zeer snelle glasbreuk!!!!

Johan

Na jaren Blackberry smartphone gehad, die ook regelmatig op de grond viel. maar waar bij een val nooit een glas breuk oid. Sinds gisteren de Galaxy S4 active. Na dat ik gebukt op iets van de grond te rapen is de telefoon van een hoogte van 60 cm op de vloer gevallen. Resultaat glas gebarsten.
Dit kan toch niet waar zijn dat de active niet tegen een stootje kan !
Tevens blijkt uit diverse reviews dat de active in tegenstelling tot de normale S4 een mindere sterk glasscherm heeft. De Galaxy S4 Active is uitgerust met Gorilla Glass 2, dit is een degradatie ten opzichte van de Galaxy S4 die met het stevigere Gorilla Glass 3 is uitgerust.
Nu ik ook lees dat glas reparatie bij dit toestel niet kan zonder ook touch screen te vervangen terwijl deze nog goed werkt, wil ik iedereen aanraden dit toestel niet aan te schaffen. Het toestel maakt zijn naam niet waar en is zeker niet breuk en stoot bestendig is als het toestel per ongeluk een keer valt.

Betere behuizing en sterker glas die wel tegen een kleine val kunnen zonder glas breuk.
Ook glass replacement aanbieden tegen geringe kosten ( 30-40 ) euro zoals bij andere Galaxy S4 toestellen

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer van Engelen,
    Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw Galaxy S4 Active, u geeft aan dat na het vallen van het toestel, het glas is gebroken. Over eventuele kosten voor het repareren van het scherm, kunnen wij geen uitspraak doen, het euvel zal eerst geanalyseerd moeten worden voordat wij de hoogte van het bedrag kunnen vaststellen. Wij raden u daarom aan contact op te nemen met uw verkoper om het toestel ter reparatie aan te bieden. Onze excuses voor het ongemak
    Jaime
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?