Klacht Samsung Electronics: Samsung galaxy s4

marjon79

Ook ik ben grote fan van Samsung en heb eigenlijk al jaren een telefoon van Samsung hiervoor de S2 . En nu sinds eind vorig jaar de S4, maar echt blij wordt ik er niet van. Na de eerste update onthoud hij geen nieuwe woorden meer. Heb al allerlei instellingen aangepast en verandert maar woorden zoals namen van mensen moet ik elke keer weer opnieuw zelf typen en dat is erg vervelend in de swype functie.
Ook reageert mijn beeldscherm heel vaak niet of nauwelijks. Geen idee wat ik ermee moet doen maar is heel erg vervelend.....
Nee ik ben hierdoor echt gaan twijfelen over wat mijn volgende telefoon gaat worden. Maar voorlopig zit ik nog aan deze vast.

Het zou geweldig zijn als het verholpen kan worden natuurlijk!!

Geachte mevrouw Dubois,
    Wat vervelend dat u dit ervaart met uw smartphone.
    Hebt u “Voorspellende tekst”ingeschakeld, om woorden en namen die u vaak gebruikt, herhaald worden? Via het toetsenbord kunt u naar het tandwiel gaan linksonderin, en vervolgens bij “Slim typen” > Voorspellende tekst aan slepen om dit aan te schakelen. Dan worden de woorden die u vaak gebruikt zichtbaar om te selecteren.
    Wij kunnen aan de hand van uw klachtomschrijving niet achterhalen wat het euvel precies is wat betreft het niet reageren van uw beeldscherm op de momenten wanneer u dit opvraagt. Wij adviseren u om uw toestel in de veilige modus op te starten om uit te sluiten of dit niet word veroorzaakt door de standaard geïnstalleerde applicaties of door applicaties welke u zelf hebt geïnstalleerd.
    Om uw toestel in de veilige modus op te starten dien u opnieuw uw toestel op te starten en het volume knop naar beneden ingedrukt te houden. Als uw toestel in de veilige modus staat, dan zijn alleen de standaard geïnstalleerde applicaties toegankelijk tot uw toestel opnieuw word opgestart.
    Indien bekend is dat dit word veroorzaakt door een applicatie welke u zelf hebt geïnstalleerd, dan is het aan u om uit te zoeken welke applicatie dit is, en deze meteen te verwijderen om de storing te voorkomen. Indien het door u omschreven klachten nog steeds aanwezig zijn. Adviseren wij u om met uw toestel langs te gaan bij een van onze Mobile Service Punten bij u in de buurt, welke u via onderstaande link terug kunt vinden.
    Vergeet niet uw factuur mee te nemen als u een van onze Mobile Service Punten gaat bezoeken.
    Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    marjon79
    Dat van die voorspellende tekst staat al aan!
    Het doet het niet meer. Dat is sinds de eerste update elke volgende update van Samsung hoopte ik dat het verbeterd werd maar blijkbaar ligt het daar misschien toch niet aan. Nog andere tips?
    Geachte mevrouw Dubois,
    Als de voorspellende tekst ingeschakeld is en u een woord intypte, tikt u het woord dan ook aan om deze te onthouden wanneer dit boven het toetsenbord veld word aangegeven?. Dan onthoud deze het woord pas namelijk.
    marjon79
    Bij mij niet dus want dat doe ik allemaal....
    Geachte mevrouw Dubois,
    Kunt u aangeven welke opties allemaal zijn ingeschakeld onder het kopje “Slim Typen”.Met vriendelijke groeten,
    marjon79
    Voorspellende tekst. Automatisch hoofdletters automatisch spaties.
    Ik heb verschillende opties in en uit geschakeld maar tot nu toe geen positief effect.
    Geachte mevrouw Dubois,
    Heeft u al geprobeerd het toestel te resetten via de instellingen > Accounts > Back-up maken en terugzetten? Het is aangeraden eerst een back-up te maken. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
    marjon79
    Het lijkt inderdaad geholpen te hebben... wel jammer dat er bij veel spelletjes je weer opnieuw moet beginnen. Hopelijk was dit eenmalig. Bedankt in elk geval
    Geachte mevrouw Dubois,
    Het doet ons een plezier om terug te kunnen lezen dat het euvel is verholpen.
    Wij wensen u nog veel plezier met uw smartphone.
    Indien u in de toekomst nog vragen hebt, horen wij dit graag van u.
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?