Opgelost door Samsung Electronics: Samsung Galaxy S4

Geachte heer/mevrouw.

Een jaar geleden heb ik een Galaxy S4 van merk Samsung gekocht.
Al gauw bleek dat er sommige dingen niet kloppen in vergelijking met de specificaties die op de site van Samsung te vinden waren.
* als eerst deed het wifi niet
*tweede was: 16 GB toestel zoals ik hem gekocht heb, bleek maar over 9,5 GB te beschikken.
*en laatste en meest irritante is deat de beeld van het scherm verschrikkelijk smerende effecten geeft bij donkere achtergrond en dus altijd aanwezig in de instellingen menu.
Ik heb par keer contact gehad met Samsung via Twitter i.v.m deze klachten. Ik werd nou echt misselijk van het hun reaktie, En die reaktie vas min of meer "daar kunnen we niks aan doen". Ik heb € 650 , neergeteld voor deze toestel,
Als ze gaan pronken met deze versie van smartphone dan word ik echt niet goed van.

Nou ik hoop het, dat jullie iets vor mij kunnen betekenen in deze kwestie.

Alvast bedankt,
Groeten,
Ivan Margeta

Ik verwacht dat de Samsung een nieuwe S4 die voldoet aan de specificaties die Samsung zelf opgesteld heeft of een andere toestel in deze prijs klasse, aan mij aanbiedt.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Margeta,
    Wij betreuren wat u ervaart met uw toestel.
    U geeft in uw klacht aan dat de WiFi van uw toestel niet functioneert, wat uiteraard heel erg vervelend is. Om uit te sluiten of deze storing afkomstig is van de standaard geïnstalleerde applicaties, adviseren wij u om uw toestel in de veilige modus op te starten. Dit kunt u doen door onderstaande stappen uit te voeren.• Toestel opstarten in (Veilige Modus). Opnieuw opstarten en het volume knop naar beneden ingedrukt houden terwijl je toestel opstart.
    Indien er nog steeds geen mogelijkheid is om een WiFi verbinding tot stand te brengen, adviseren wij u om uw toestel te resetten, welke u via onderstaande stappen uit kunt voeren. Voor u dit gaat doen, kunt u een back-up maken van uw data via KIES, zodat u dit achteraf weer terug kunt plaatsen.
    • Instellingen > Accounts > Back – up maken en terugzetten > Standaard gegevens herstellen > Apparaat resetten.
    Uw toestel wordt geleverd met een intern geheugen van 16GB. Het kan kloppen dat u hier niet volledig gebruik van kunt maken vanwege de “Android OS software” en de standaard voorgeïnstalleerde applicaties, welke geïnstalleerd is op uw toestel. Dit is de redden waarom er geen 16GB geheugen tot uw beschikking is. Bovenstaande stappen zijn ook om uit te sluiten of dit effect heeft op uw scherm.
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Indien u nog andere vragen hebt, horen wij dit graag van u.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Dag meneer/mevrouw.
    1. Probleem met Wi-Fi is opgelost!
    2. Een toestel van 16 GB geheugen hoort naar mijn mening 16 GB geheugen voor het opslag beschikbaar hebben.
    3. U heeft nog niet gereageerd op mijn 3-e klacht!
    Het gaat namelijk om: als de scherm donker ondergrond heeft zoals dat in de instellingen menu is, een verschrikkelijke paarse gloed aan iets van de kleur lichtere scheidingsbalken ontstaat, tijdens het scrollen. Hierbij wordt de kleinere tekst volledig onleesbaar.
    Groeten, Ivan
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Margeta,
    Aan de hand van het door u omschreven klacht kunnen wij niet uitsluiten wat uw toestel mankeert, zoals u in uw klacht aangeeft dat er een paars gloed aanwezig is tijdens het scrollen.
    Wij adviseren u om met uw toestel langs te gaan bij een van onze Mobile Service Punten welke u via onderstaande link bij u in de buurt terug kunt vinden.
    Onze collega’s van de Service Punt kunnen uw toestel op een aantal punten nakijken. Vergeet niet uw factuur mee te nemen als u langs gaat.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Hallo.
    Inmiddels hebben de monteurs van de "Samsung service" het probleem met mijn toestel erkend en geprobeerd op te lossen d.m.v. opnieuw installeren van de software. Helaas heeft dat niet geholpen. Mijn S4 ligt nu bij de Service punt van Samsung. Monteur van Service punt heeft aan dat: als ze zelf de probleem niet kunnen oplossen, wordt het toestel verder doorgestuurd. Mijn smartphone is onmisbaar onderdeel van mijn leven geworden en ik hoop dat dit probleem snel opgelost is.
    Groeten.Ivan

Margeta

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?