Klacht Samsung Electronics: Samsung galaxy s5 NIET SPATWATER dicht

Klachtnummer
# 79413
Gebruiker
Eep
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens de zomervakantie zat ik lekker op het terrasje toen het spontaan begon te regenen. Een aantal secondes lag mijn telefoon op tafel en viel er dus regen op. Gelijk druk ik op de 'homeknop' om te kijken of hij nog werkte. Vervolgens controleerde ik mijn hele telefoon en de telefoon was helemaal droog (ook achter het achterklepje en het oplaadklepje) Gelukkig was er niks aan de hand totdat ik in de avond erachter kwam dat de 'terugknop' niet meer goed reageerde en uit zichzelf continu applicaties afsloot. Na het 2 keer opsturen van mijn telefoon naar DynaFix & Samsung kwam er uit dat mijn telefoon waterschade heeft opgelopen? Hoe kan dit als de telefoon 'SPAT-waterdicht is? Ik word niet verder geholpen. zogezegd: 'bij waterschade vervallen alle vormen van de garantie'. Maar mag wel 40€ onderzoekstkosten betalen voor een aangegeven arbeidstijd van 5 minuten en zit al 2 maanden zonder telefoon of leentoestel

De oplossing

Ik wil graag een duidelijke uitleg van hoe dit kan gebeuren met mijn waterdichte telefoon. Ook wens ik een nieuwe telefoon. Deze telefoon had ik gekregen op de dag dat de telefoon 'uit kwam' . Er zitten geen gebruikers sporen op en ben heel zuinig erop geweest. Heb het gevoel dat ik bedonderd ben met een telefoon t.w.v. € 699

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen