Klacht Samsung Electronics: Samsung galaxy s7 edge

Klachtnummer
# 181903
Gebruiker
Ferryb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Liep compleet vast niet meer te resetten binnen 2 weken , via KPN opgestuurd ter reparatie omdat ivm werk we er op dag16 waren en niet binnen twee weken anders hadden we een nieuwe gekregen . Gerepareerd met een software update , weer twee weken verder na reparatie weer zelfde probleem , blijft op samsung staan en trilt eerst 1 x en dan na een paar seconden 2 x kort na elkaar . Contract verlengt op 8 jullie telefoon totaal 1 maand gebruikt de rest van de tijd in reparatie geweest voor niks ,

De oplossing

Nieuw toestel zoals fabrieksmatig hoort en niet een reparatie zeker niet als dit al opspeeld binnen 2 weken , je heb een jaar garantie en recht op een nieuw goed werkend toestel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties