Klacht Samsung Electronics: Samsung Galaxy S9 64GB Cashback promotie afgewezen

Klachtnummer
# 328714
Gebruiker
WJoosten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb onlangs een cashback aangevraagd voor mijn nieuwe Samsung S9 telefoon.
Deze had ik gekocht via mobiel.nl. De cashback was afgewezen omdat ik bij de aanvraag de verkeerde winkel had opgegeven (Mediamarkt). Ik had dus de verkeerde optie op de website aangeklikt. Na 2 weken ontving ik de afwijzing en heb ik de aanvraag opnieuw gedaan maar dan bij de juiste winkel. Echter nu werd deze weer afgewezen omdat de aanvraagtijd verlopen was. Terwijl ik de eerste aanvraag toch echt op tijd had gedaan en aan alle voorwaarden heb voldaan.

De oplossing

Ik zou graag willen dat Samsung de cashback alsnog uitkeert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen