Opgelost door Samsung Electronics: Samsung Galaxy Tab 3 Cashback problemen

Fred

In december 2013 heb ik 2 tablets gekocht met de Cashback actie van Samsung.
Alle formulieren ingevuld en het totaal pakket opgestuurd naar Samsung.
Nu na ruim 1 maand krijg ik te horen via de mail dat ik geen recht heb op de Cashback actie omdat ik niet het juiste product gekocht heb.
Dat heb ik naar mijn inziens wel t.w. Samsung Galaxy Tab 3 10.1 Wifi GT-P5210
Bij aankoop beslis je of je een zwarte of witte wilt hebben waarna je de doos overhandigt krijgt na betaling.
Als consument kan je dus niet weten dat de EAN code niet correct is die op de doos staat.
Op de site staat dat het product in Nederland aangekocht moet zijn en dat heb ik ook!
Hoe moet ik dan weten dat er ook nog eens via Samsung producten op de markt zijn gezet die niet mee mogen doen aan de Cashback.
Ik kan niet geloven dat een bedrijf als Samsung deze manier van actie voeren ambieert, want nu is de consument (ik) de dupe van jullie actie, en dat laat wel een heel negatief beeld achter.

50,00 per tablet uitkeren en bij een volgende actie geen exact hetzelfde product in de markt zetten terwijl jullie die niet in de actie willen hebben, want alleen een insider van Samsung kan weten dat net die Tab 3 10.1 niet mee doet.
Naar mijn inziens is het de fout van Samsung door geen duidelijke actie te hebben, en daar mag ik niet de dupe van worden, want ik heb tenslotte een Samsung Galaxy Tab 3 Wifi GT-P5210 gekocht.

Geachte heer Korsten,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op de dag geen cashback heeft ontvangen. U geeft aan dat uw toestel niet deel neemt aan deze promotie. Om uit te zoeken wat er aan de hand is ontvangen wij graag van beide toestellen de volledige modelcode en de EAN code. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
    Geachte Jaime,
    Dank voor uw snelle reactie, ik neem aan dat mijn toestellen WEL deel nemen aan de promotie actie maar dat Samsung daar anders over denkt. 1e Tablet : Galaxy Tab 3 10.1 Wifi GT-P5210 Serienr. RF2DA186FRN 2e Tablet Galaxy Tab 2 Wifi GT-P5210 Serienr. RF2DA1R2A9Z Indien u nog meer gegevens wenst te ontvangen hoor ik dat graag.
    Geachte heer Korsten,
    Wij stellen het zeer op prijs als u in de Privé opmerking de EAN codes van beide tablets zou willen plaatsen. De EAN code vindt u terug op de doos, op een witte sticker.
    Nadat wij in het bezit zijn van deze codes, kunnen wij verder voor u uitzoeken waarom uw deelname aan onze actie is afgekeurd.
    Wij zien de EAN codes graag tegemoet.
    Indien u nog andere vragen hebt, horen wij dit graag van u.
    Fred
    De EAN code´s heb ik bij mijn privé opmerking bijgevoegd.
    Geachte heer Korsten,
    Wij danken u voor de aanvullende informatie die u ons heeft doen toekomen.
    Aan de hand van deze informatie, nemen wij contact op met onze actieafdeling om de status van uw deelname te bespreken.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt.
    Geachte heer Korsten,
    Wij hebben nader contact gezocht met onze actieafdeling om de status van uw tweede deelname aan onze tablet promotie op te vragen.
    Hiervan hebben wij begrepen dat de aanvraag van uw tweede tablet is gehonoreerd. De tablet wordt volgens onze actievoorwaarden aan u geleverd.
    Hiervoor verzoeken wij u vriendelijk wat geduld voor te hebben.
    Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    Fred
    Beste Samsung WebCare,Ik heb voor mijn 1e Tablet de cashback op 21-2 ontvangen, alvast mijn dank daarvoor, maar tot op heden heb ik van tablet nr. 2 nog geen cashback ontvangen. Kunt u nagaan of het allemaal nog goed loopt en ik de cashback binnenkort kan ontvangen? Alvast bedankt.
    Geachte heer Korsten,
    Wij streven ernaar het bedrag binnen zes tot acht weken over te maken op uw rekeningnummer zoals er in de actievoorwaarde vermeldt staat. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Fred
    Samsung heeft het naar alle tevredenheid opgelost.
    Petje af Samsung!
    U heeft mij positief verrast.

Fred

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?