Klacht Samsung Electronics: Samsung Galaxy Tab s 10.5

Klachtnummer
# 85943
Gebruiker
yaseen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij aankoop van mijn Samsung TabS 10.5 zou ik 32GB SD card krijgen. Ik heb keurig het actieformulier, een kopie van de factuur en de uitgeknipte streepjescode opgestuurd. Samsung claimt nu dat ik een foutieve streepjescode heb opgestuurd.
Aangezien ik de streepjescode letterlijk uit de verpakking heb geknipt, beschouw ik dit als een originele streepjescode.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn 32 Sd card

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen