Klacht Samsung Electronics: SAMSUNG GALLEXY S3 - Beeld flikkerd en batterij laadt niet meer goed op

Klachtnummer
# 61899
Gebruiker
Rauwerda
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedendag,
Sinds een week of twee valt de mobiel om de havenklap uit, terwijl de batterij aangeeft dat deze rond de 50% zit. Plaatst ik de oplader aan de mobiel dan geeft deze aan 0%, binnen enkele momenten schiet deze omhoog. Na starten valt deze snel weer uit nadat het beeldscherm heeft geflikkerd.
Ik heb al een reset gedaan, opgestart in veilige modus; zonder sd kaart, de batterij gecontroleerd op vuiligheid.
Sinds vanmorgen start de mobiel ook niet meer op als deze aan de oplader zit. Er blijft een lege batterij staan, waarbij het cirkeltje niets doet (staat 'bevroren').
Mvg
R. Rauwerda


De oplossing

een werkende mobiel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rauwerda,
    Wij betreuren het feit dat uw Galaxy S3 niet naar behoren functioneert, u geeft aan dat het toestel niet meer aan gaat. Om uit te zoeken wat er gaande is, raden wij u aan het toestel ter reparatie aan te bieden bij uw verkoper of bij een van onze service punten, u vindt het dichtstbijzijnde service punt via de volgende link: http://goo.gl/maps/g7PKw. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Rauwerda
    Datum
    Gisteren heb ik een nieuwe batterij ontvangen. Helaas werkt de mobiel nog steeds niet. Morgen weer terug naar het service point.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rauwerda,
    Wij vernemen graag van u wat de bevindingen zijn geweest van onze Mobile Service punt.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?