Klacht Samsung Electronics: Samsung geen uitzondering bij overval ! Halsstarrig Cash back

JacoSophia

Op 25-01-2013 een Samsung tv aangeschaft1699,00 met in het achterhoofd hebbende dat ik nog 250,00 terug kreeg van Samsung. Het te besteden bedrag voor een tv. was 1500,00, dus dat kwam nu ff mooi uit. De actie liep tot 27 januari, niet direct wetende dat je de aanmelding voor 15 februari moest doen! Deze “onhandigheid” en denkvermogen is veroorzaakt door een gewapende overval gepleegd op mijn bedrijf op 29-12-2012. Tevens wil ik rustig als bewijs dat deze overval helaas echt gebeurd is u de aangifte mailen. Ik begrijp als geen ander dat een Aktie een Aktie is. Echter in deze situatie komt dit bij mij nu wel heel erg wrang over. Wilt u hier eens over gaan nadenken of daar nog iets aan te doen is? Bovenstaand is toch (en nogmaals helaas dat wij dat hebben moeten meemaken) een zéér uitzonderlijke situatie......

Alsnog in dit (uitzonderlijke geval) 250,00 terugstorten.

JacoSophia
    Werkelijk onbegrijpelijk dat een zo’n groot bedrijf als Samsung
    Totaal maar dan ook totaal geen gehoor geeft.
    Mogelijk bij een verkeerde persoon terecht gekomen?
    Echter deze persoon is dan deze functie niet waard.

JacoSophia

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?