Klacht Samsung Electronics: Samsung geldige garantie claim word mij ontnomen.

ABDEL

Bij mijn tv heb ik een samsung Smart afstandsbediening ontvangen. Nu ik een claim op de garantie heb gedaan omdat de afstandsbediening kappot is gegaan. Claim ik en krijg ik een totaal andere afstandsbediening binnen van samsung. Dus ik bel natuurlijk ervoor dat ik de verkeerde heb ontvangen. Blijkt dus zo te zijn die ik in de doos heb gehad niet erbij hoorde en die ik dus met garantie claim heb ontvangen wel bij de tv hoorde. Maar ik ben gewend aan de andere afstandsbediening en die wil ik dus ook hebben. Maar daar is geen begrip voor! Dus sprak ik via whatsapp met Sammy, die meneer dringt door je heen. Van we kunnen niets voor je doen dit is hoe het hoort die hoort bij jou tv. Dus ik maar even bellen omdat ik sowieso gevoel heb dat dit mannetje niet veel voor je wil doen. Maar uiteindelijk krijg ik hem dus aan de lijn, en ja hoor hij onderbreekt je en praat alleen maar door je heen en kent alle regels en wetgeving en daarnaast ook nog moest ik leren op de site van consumentenbond. En ook kon ik helemaal niets omdat er geen grond is. Terwijl jij Samsung verkeerde product levert en dan achteraf jou probleem in mijn schoenen loopt te douwen zo werkt het niet. Het probleem is klein maar oplossen ho maar. Na deze tv stap ik over naar Sony dat kan ik je vertellen. En ook heb ik het gevoel dat het ook te maken heeft met mijn naam. Denk dat meneer gewoon racistisch is. Want hij laat je niet uitpraten en praat door je heen en zegt dan nog jou toon tollereert me niet. En dan snel ophangen wat een service chapau Samsung! Super slecht !

Om deze reden als de drama om de afstandsbediening zo groot is. Dan kun je mij een gelijkwaardige tv geven met de gene afstandsbediening die ik wil dus omruilen.

Op deze manier word gewoon mijn garantie ontnomen waar ik recht op heb. Daarnaast vertelt meneer je hebt geen recht op die afstandsbediening. Ik zeg nou ik heb er wel recht op want die heb ik ik gekocht bij de tv en dat moet nu niet mijn probleem zijn.

Meneer vertelt mij nog dat ik bof, dat ik die afstandsbediening had gekregen bij mijn tv. Maar als ik dan garantie claim ervoor indien en niet die afstandsbediening krijg dan bof ik niet. Gezien het bij het tv is gekomen heb ik ook daarvoor betaald. En niet anders dus dien je het alsnog voor elkaar te krijgen.

Gezien ze zeggen dat bij mijn tv een ander afstandsbediening hoort.

Dan levert u maar een gelijkwaardige tv als die ik heb van 70inch, met de afstandsbediening die ik dus heb gehad en een claim voor had ingediend en die niet kreeg omdat dat een productie fout zou zijn geweest. En ik zogenaamd een ander had moeten hebben.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?