Klacht Samsung Electronics: Samsung had ik hoog staan, maar kom bedrogen uit.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 301575
Gebruiker
Harryks8000
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren gebeld 24-4 door Samsung.NL klantenservice, nadat ik het bericht had geplaatst. Er is een telefonisch een aanbod gedaan voor €980.- om bij te betalen voor een nieuw toestel van een meerprijs van €300.- (€4299.-)

Ik ben daar niet mee akkoord gegaan. Zie eerdere berichtgeving. Ik moest €400.- bijbetalen voor een tv van €3999.- die Samsung achteraf niet meer kan leveren. De tv die wel leverbaar is kost €4299.-, een meerwaarde van €300.- >>> totaal dus €700.- dat is wat naar Redelijkheid en billijkheid is om bij te betalen.

DUS geen €1250.- en geen €980,-.

De Damen van Klantenservice zal mij vandaag terug bellen en dat is gebeurd door een collega, en wat schept mijn verbazing ik moet nu ineens €1250.- bijbetalen???

Dit is echt een misverstand en ik wordt vandaag nog terug gebeld, ik wacht geduldig af. Ben inmiddels een maand verder. Tv staat op een een sandaard ipv vaste montage aan de muur :-(

De oplossing

Toestel leveren voor de meerwaarde. Totaal €700.-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harryks8000
Datum
Uiteindelijke oplossing Helaas nog niets gehoord, op 25-4 woensdag contact gehad met medewerker van samsung.nl. Deze zal donderdag terug bellen, maar helaas. Donderdag einde vd dag gebeld maar de afdeling die er over ging was al gesloten. Ik zal maandag 30-4 terug gebeld worden met een gepaste oplossing, maar helaas dat is ook uitgebleven. Ga ik morgen maar zelf eer eens bellen, beetje jammer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content