Klacht Samsung Electronics: Samsung houd me aan het lijntje

Klachtnummer
# 619786
Gebruiker
Mirella75
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn wasmachine een samsung is binnen anderhalf jaar kapot, in juni bleken de lagers versleten, zou komen doordat ik de machine dagelijks gebruik. Zou verwachten dat een wasmachine daar tegen kan. Ik zou gebeld worden voor de reparatie, mocht de wasmachine blijven gebruiken. Ik ben niet gebeld voor de reparatie In augustus hield de machine er mee op. Weer contact gehad, kreeg na een week bericht dat de machine niet te repareren was. Dit zonder er naar te kijken of filmpje van het defect. Ik zou binnen 5 dagen gebeld worden met commercieel voorstel, na die 5 dagen contact gezocht, moest nog een week wachten. Na die week opnieuw contact opgenomen en ik zou binnen 48 uurgebeld worden, niet dus. Vandaag weer gebeld, zouden het bij de beyteffende afdeling neerleggen, ik zou eind van de middag weer bellen, er was niks gebeurd en afdeling was niet brreikbaar. Moest vanavond maar terugbellen....gedaan maar ze kunnen niet zeggen wanneer ik terug beld word, voor mij geen samsung meer, ik wil mijn geld terug. Dat kan als de wasmachine is opgehaald, maar kon natuurlijk geen termijn noemen wanneer ik hier iets hierover hoor. Mijn geduld is aardig op, zit nu al bijna een maand zonder wasmachine. Wij dachten een goed merk gekocht te hebben, maar zowel de machine als het omgaan met klanten is waardeloos

Gewenste oplossing

Dat ik zo snel mogelijk gebeld word, dat de wasmachine zo snel mogelijk dus liefst deze week nog opgehaald word en ik dan binnen een week mijn geld heb om een andere te kopen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen