Klacht Samsung Electronics: Samsung houdt me aan het lijntje met de Samsung S6/Edge cashback actie.

Marjo de Bruijn

Ikzelf heb bij Student mobiel een abonnement afgesloten met cashback actie van 75 Euro. Ik heb mij toen geregistreerd op de site. Mijn man heeft toen niet veel later zo'n zelfde abonnement afgesloten bij Student mobiel. Hij heeft zich toen ook geregistreerd en omdat hij een bevestiging kreeg en ik weinig gezien hebt van dat, heeft mijn man mij nog een keer Geregistreerd om de actie zeker weten niet mis te lopen. Men zei toen dat ik me twee keer had aangemeld met hetzelfde imei nummer, waarvan ze de eerste goed hebben gekeurd. Kortom mijn man heeft al drie weken zijn cashback, terwijl hij een maand later was en ik moet er nog op wachten omdat men daar kennelijk van slag is door die tweede registratie.
Ik heb wel een bevestiging gehad dat de aangebrachte formulieren goedgekeurd waren, maar wacht nog steeds op een mailtje wanneer het gestort gaat worden.

Uitkeren, want het is nu mooi geweest.

Marjo de Bruijn
    Of het door klacht komt weet ik niet, maar binnen een paar dagen had ik mijn geld zonder reactie.

Marjo de Bruijn

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?