Opgelost door Samsung Electronics: Samsung jaar gratis Netflix actie | streepjescode niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56808
Gebruiker
dkrediet
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb enige tijd geleden een nieuwe Samsung televisie gekocht en tot mijn blijdschap zat daar een actie bij voor een jaar gratis Netflix. Ik heb de voorwaarden goed doorgelezen en alle benodigdheden opgestuurd (kopie kassabon, ingevuld fomulier en originele streepjescode van de doos).
Vorige week bericht gehad van Samsung dat mijn aanvraag was ontvangen en in behandeling was genomen. So far so good...

Nu kreeg ik zojuist bericht dat de aanvraag niet kan worden voltooid omdat de streepjescode zou ontbreken en of ik die nog even zou kunnen opsturen. Dat gaat wat lastig, aangezien ik die al uit de doos heb gesneden en naar jullie heb opgestuurd.

Ik vind het vrij zorgelijk dat ik online meerdere berichten/klachten lees over ontbrekende streepjescodes. Ergens in het proces raken deze dus blijkbaar zoek. Ik heb de email beantwoord en een foto van de streepjescode op de doos toegevoegd. Ik ga er van uit dat ik gewoon gebruik kan gaan maken van de Netflix actie.

Gewenste oplossing

Zoals de actie beloofd: een jaar lang gratis Netflix
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    dkrediet
    Datum
    Al heel snel reactie via e-mail van Samsung gehad dat mijn aanvraag alsnog wordt gehonoreerd. Nu maar afwachten dus. Overigens blijf ik het vreemds vinden dat er zoveel codes zomaar verdwijnen. Scheelt Samsung ook wat kopzorgen als ze dat opgelost hebben lijkt mij.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen