Opgelost door Samsung Electronics: Samsung jaar gratis Netflix actie | streepjescode niet ontvangen

dkrediet

Ik heb enige tijd geleden een nieuwe Samsung televisie gekocht en tot mijn blijdschap zat daar een actie bij voor een jaar gratis Netflix. Ik heb de voorwaarden goed doorgelezen en alle benodigdheden opgestuurd (kopie kassabon, ingevuld fomulier en originele streepjescode van de doos).
Vorige week bericht gehad van Samsung dat mijn aanvraag was ontvangen en in behandeling was genomen. So far so good...

Nu kreeg ik zojuist bericht dat de aanvraag niet kan worden voltooid omdat de streepjescode zou ontbreken en of ik die nog even zou kunnen opsturen. Dat gaat wat lastig, aangezien ik die al uit de doos heb gesneden en naar jullie heb opgestuurd.

Ik vind het vrij zorgelijk dat ik online meerdere berichten/klachten lees over ontbrekende streepjescodes. Ergens in het proces raken deze dus blijkbaar zoek. Ik heb de email beantwoord en een foto van de streepjescode op de doos toegevoegd. Ik ga er van uit dat ik gewoon gebruik kan gaan maken van de Netflix actie.

Zoals de actie beloofd: een jaar lang gratis Netflix

dkrediet
    Al heel snel reactie via e-mail van Samsung gehad dat mijn aanvraag alsnog wordt gehonoreerd. Nu maar afwachten dus. Overigens blijf ik het vreemds vinden dat er zoveel codes zomaar verdwijnen. Scheelt Samsung ook wat kopzorgen als ze dat opgelost hebben lijkt mij.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?