Klacht Samsung Electronics: Samsung KIES werkt niet

Klachtnummer
# 27729
Gebruiker
Kylianpostema
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste meneer/mevrouw

Sinds een maand heb ik een Samsung galaxy S4. Ik ben erg blij met het toestel. om het toestel met mijn Imac te kunnen synchroniseren, om er zo muziek op te kunnen zetten, heb ik KIES gedownload, maar al meteen na het downloaden van kies en het inpluggen van mijn S4 blijft KIES op 'verbinding maken' staan. Ik heb geprobeerd KIES opnieuw te installeren, maar het leverde niets op. Er is wel een manier waarbij ik het toestel uit en aan doe waardoor KIES wel verbinding maakt, maar als ik dan op synchroniseren druk loopt KIES vast en kan ik weer opnieuw proberen en hopen dat KIES mijn S4 wel synchroniseert.

Met vriendelijke groet,

De oplossing

Hopelijk valt er wat te doen aan dit probleem, want ik heb er zelf veel tijd ingestoken(voor iets wat eigenlijk binnen enkele minuten afgehandeld moet zijn).
ik hoop ook dat er snel een betere versie van KIES komt of een compensatie, zoals een geheugenkaartje, waarmee ik extern muziek (dus zonder kies) op mijn Galaxy S4 kan zetten.

met vriendelijke groet,

Kylian Postema

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Kylianpostema,Ervaart u dezelfde storing wanneer u Kies installeert op een Windows computer?Demba
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Kylianpostema, Wij adviseren u de functie “Kies via Wifi” op uw telefoon te gebruiken voor het verbinden van uw toestel met uw iMac.
    Wat u tevens ook kunt doen is de applicatie “Kies Air” downloaden vanuit de playstore, zie link:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.swift.app.kiesair&feature=search_result#?t=W10.Demba
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?