Klacht Samsung Electronics: Samsung KIES werkt niet

Kylianpostema

Beste meneer/mevrouw

Sinds een maand heb ik een Samsung galaxy S4. Ik ben erg blij met het toestel. om het toestel met mijn Imac te kunnen synchroniseren, om er zo muziek op te kunnen zetten, heb ik KIES gedownload, maar al meteen na het downloaden van kies en het inpluggen van mijn S4 blijft KIES op 'verbinding maken' staan. Ik heb geprobeerd KIES opnieuw te installeren, maar het leverde niets op. Er is wel een manier waarbij ik het toestel uit en aan doe waardoor KIES wel verbinding maakt, maar als ik dan op synchroniseren druk loopt KIES vast en kan ik weer opnieuw proberen en hopen dat KIES mijn S4 wel synchroniseert.

Hopelijk valt er wat te doen aan dit probleem, want ik heb er zelf veel tijd ingestoken(voor iets wat eigenlijk binnen enkele minuten afgehandeld moet zijn).
ik hoop ook dat er snel een betere versie van KIES komt of een compensatie, zoals een geheugenkaartje, waarmee ik extern muziek (dus zonder kies) op mijn Galaxy S4 kan zetten.

met vriendelijke groet,

Kylian Postema

Samsung Electronics Benelux
    Beste Kylianpostema,Ervaart u dezelfde storing wanneer u Kies installeert op een Windows computer?Demba
    Samsung Webcare
    Samsung Electronics Benelux
    Beste Kylianpostema, Wij adviseren u de functie “Kies via Wifi” op uw telefoon te gebruiken voor het verbinden van uw toestel met uw iMac.
    Wat u tevens ook kunt doen is de applicatie “Kies Air” downloaden vanuit de playstore, zie link:
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?