Opgelost door Samsung Electronics: Samsung koel/vries combinatie display

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141189
Gebruiker
Angel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Display schijnt een vaak voorkomend euvel te zijn net na de garantieperiode.
Het bleek echter de display niet te zijn maar de kabelboom.
De reparatie afdeling van Samsung Selectro gebeld die kawam met een nieuwe deur maar die hing er scheef in. Zou terugkomen met een andere deur.
Die geplaatst maar nog scheef, Samsung weer gebeld en er kwam een andere reparateur nl. CE Repair en die zij "daar kunnen wij niets aan doen"het bleek nl. dat door de verkeerde scharnierplaatseng het binnenwer kapot was.
Nu moeten wij dus door een fout van de reparateur wachten op de afhandeling door Samsung.

De oplossing

Volledige creditering van het aankoopbedrag zodat wij naar een gelijkwaardige
koel/vries combinatie kunnen kijken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Angel
    Datum
    Klacht is met behulp van een jongedame bij Expert zeer goed afgehandeld. De kapotte is omgeruild voor een nieuwe.
    Het heeft even geduurd, maar het is nu opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?