Klacht Samsung Electronics: samsung led tv met veel storingen na 3maanden en na 3 keer gerepareerd nog meer storingen

Ed

Had de tv gekocht bij foto klein in alphen aan den rijn .
De verkoper had mij beloofd dat de tv bij storingen opgehaald zou worden en een leen toestel zou krijgen en vervangen zou worden na 3 reparaties.
Na 3 reparaties en nog meer storingen dan de eerste moederbord werd de tv nog instabieler,vastlopen op apps ,explorer klapt eruit tv geen beeld wel geluid en verder geen mogelijkheid om de tv uit te zetten reageerde niet op de afstandbediening.
flikkerend beeld met explorer.
Samsung heeft1 service en dat is een knop die je selektro stuurt en daar ben je aan overgeleverd.
Dit bedrijf heeft hun best gedaan waren zeer beleefd maar samsung heeft totaal geen service waar je wat aan hebt en je word voor gelogen p.e. zouden na de eerste reparatie een spoed opdracht aan selektro geven en die kwamen geheel niet opdagen omdat samsung hun nog niet aangeschreven had.
I.P.V. 2 dagen meer dan een week met een tv die eigenlijk niet werkte betreft het geluid.

Schadeloos stelling doordat samsung een zeer slechte kwaliteit tv verkoopt .
Meer dan 3uur via de 0900 service lijn geen stap verder gekomen en wilde tv nog wel 10 keer repareren wat betekend dat je vrij kunt nemen op eigen kosten dit drie keer gehad en was nog meer aan loonderving kwijt als dat de tv gekost heeft exclusief bellen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?