Klacht Samsung Electronics: samsung led tv met veel storingen na 3maanden en na 3 keer gerepareerd nog meer storingen

Klachtnummer
# 108371
Gebruiker
Ed
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had de tv gekocht bij foto klein in alphen aan den rijn .
De verkoper had mij beloofd dat de tv bij storingen opgehaald zou worden en een leen toestel zou krijgen en vervangen zou worden na 3 reparaties.
Na 3 reparaties en nog meer storingen dan de eerste moederbord werd de tv nog instabieler,vastlopen op apps ,explorer klapt eruit tv geen beeld wel geluid en verder geen mogelijkheid om de tv uit te zetten reageerde niet op de afstandbediening.
flikkerend beeld met explorer.
Samsung heeft1 service en dat is een knop die je selektro stuurt en daar ben je aan overgeleverd.
Dit bedrijf heeft hun best gedaan waren zeer beleefd maar samsung heeft totaal geen service waar je wat aan hebt en je word voor gelogen p.e. zouden na de eerste reparatie een spoed opdracht aan selektro geven en die kwamen geheel niet opdagen omdat samsung hun nog niet aangeschreven had.
I.P.V. 2 dagen meer dan een week met een tv die eigenlijk niet werkte betreft het geluid.


De oplossing

Schadeloos stelling doordat samsung een zeer slechte kwaliteit tv verkoopt .
Meer dan 3uur via de 0900 service lijn geen stap verder gekomen en wilde tv nog wel 10 keer repareren wat betekend dat je vrij kunt nemen op eigen kosten dit drie keer gehad en was nog meer aan loonderving kwijt als dat de tv gekost heeft exclusief bellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen