Klacht Samsung Electronics: Samsung Level U bluetooth headset defect binnen garantie, vervangen duurt eindeloos

JanHuis

Begin oktober ging mijn Samsung Level U bluetooth headset defect bij normaal gebruik. Hij reageerde nergens meer op. Gelukig viel dit ruim binnen de garantie, de aanschafdatum was eind juli in de webshop van Samsung zelf.

Het kostte me veel moeite om de juiste weg naar reparatie te vinden. Er wordt verwezen naar DrMobile.nl die op de website niet de mogelijkheid biedt om losse accessoires aan te melden. Na veel verkeerde informatie en eindeloos wachten op reactie trof ik iemand bij de webshop die me vertelde dat ik een "fake telefoon" moet aanmelden om deze accessoire opgehaald te krijgen.

Dr Mobile meldt uiteindelijk dat het apparaat niet te repareren valt, en daarom niet wordt geretourneerd. Ik moet contact met Samsung opnemen. Dat doe ik, en ik krijg prompt een mail dat ik binnen twee weken een nieuwe krijg.

Ik heb daar nog eens achteraan gemaild en gebeld, en steeds wordt beloofd dat het goed komt. Het apparaat is nu langer weg dan dat het heeft gewerkt!

Ik wil of een goedwerkend product binnen een redelijke termijn of m'n geld terug.

Ik heb er een eindeloze lading telefoontjes, mailtjes, contact via de facebookpagina en contact met Dynafix/DrMobile (waar steeds heen wordt verwezen) op zitten en ik ben er meer dan klaar mee.

JanHuis
    Samsung heeft de zaak afgeschoven naar A&C systems en helaas hier helemaal niet meer gereageerd. Blijkbaar doet A&C de import of de webshop voor Samsung? Zij waren telefonisch beter te bereiken, maar reageren ook niet binnen de beloofde termijn. Tussenbalans: vanaf oktober bezig, zelf maar tweedehandsje gekocht en wacht nu half februari nog steeds op restitutie...

JanHuis

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?