Klacht Samsung Electronics: Samsung levert geen garantie

Tamara1993

Beste Samsung,
Vandaag kon ik mijn samsung galaxy S6 ophalen bij KPN. Hij was gerepareerd, tenminste dat dacht ik. Kom ik in de winkel aan, bleek dat hij niet te repareren was... Omdat er gebruikssporen op zaten. Ik heb deze telefoon bijna 2 jaar, opzich best logisch dat er gebruikssporen opzitten. Wel altijd een glasplaatje op het scherm gehad en altijd een hoesje eromheen. Geen krasje te bekennen op het scherm!
Een aantal weken terug installeerde ik de nieuwe systeemupdate. Die mislukte en hij ging steeds tot 26% en daarna startte de telefoon opnieuw op. Van alles geprobeerd, goed geholpen door jullie klantenservice via facebook maar het mocht allemaal niet baten. Naar de KPN winkel geweest, en de telefoon teruggestuurd omdat ik nog garantie had.
Na mijn idee heeft het hele probleem wat ik met mijn telefoon heb, totaal niets te maken met de kleine, bijna onzichtbare gebruikssporen die er op de telefoon zitten. Want ja, je kan na bijna twee jaar je telefoon niet gebruiksspoorvrij laten, als je het mij vraagt....
Nu zit ik noodgedwongen opgescheept met een oude telefoon die steeds vastloopt... Ik wilde geen nieuwe telefoon kopen omdat mijn galaxy S6 nog hartstikke goed werkte. Totdat dus die systeemupdate steeds vast liep. Niet bepaald iets waar ik iets aan had kunnen veranderen. Ja behalve die update niet installeren, maar helaas hebben we geen tijdmachine..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Want ik vind dit erg vervelend allemaal.
Groet Tamara

Facebook bericht

Een systeem reset zodat ik de telefoon weer kan gebruiken en geen nieuwe hoef aan te schaffen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?